Zwroty, reklamacje, faktury
1. Z W R O T Y
- Zwróć dowolny produkt w ciągu 14 dni od zakupu.
- Jeżeli jakikolwiek produkt zakupiony w naszym sklepie nie spełnił Twoich oczekiwań, bez żadnych przeszkód możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od dokonania zakupu. Jest jednak pewien warunek - produkt nie może być używany oraz nie może być uszkodzony.
- Chcesz dokonać zwrotu? Żaden problem wyślij wypełniony formularz na adres email kontakt@sztukaparzenia.pl - Formularz znajdziesz TUTAJ
- Adres do zwrotów: ul. Siewna 2B/61, Kraków, 31-23
- Zwroty realizowane pod innym adresem nie będą przyjmowane.
- Zwrot środków na konto realizujemy do 14 dni od doręczenia paczki do naszego magazynu.
2. R E K L A M A C J E
- Klienci, którzy dokonali zakupu na firmę i otrzymali w transakcji fakturę VAT mogą zareklamować produkt w ciągu 1 roku od daty zakupu.
- Jeśli masz zastrzeżenia do zakupionych przez Ciebie produktów, które nie podlegają gwarancji (artykuły spożywcze), skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: kontakt@sztukaparzenia.pl z opisem problemu. Postaramy się jak najszybciej udzielić Ci pomocy ;)
- Po uznaniu reklamacji, należy odesłać wadliwy produkt wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym na adres: Horizon Management Group Sp z O.O., ul Siewna 2B/61 Kraków, 31-231 - Zgłoszenie reklamacyjne znajdziesz TUTAJ
- Każdą reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Szczegółowy regulamin reklamacji znajduje się tutaj.
3 . F A K T U R Y
Sztuka Parzenia wystawia faktury do każdego zamówienia, wysyłając je na adres email podany przy zamówieniu. W przypadku błędnego lub braku emaila, klient powinien zgłosić się do nas z informacją o numerze zamówienia w celu uzyskania faktury.